Avize
Contractare
Furnizarea/prestarea serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare pentru utilizatori se realizează numai pe bază de contract încheiat între aceștia și Compania de Apă Arad SA.
Mai jos gasiti lista documentelor necesare pentru încheierea contractului de Furnizare/prestare servicii apă – canal:
Formulare obligatorii la contractare pentru orice tip de solicitant:
Formulare specifice contractării cu utilizatori persoane fizice:
Cerere de contractare persoană fizică
Cerere preluare contract de la utilizator decedat
Cerere de preluare contract de la utilizator divorțat
Acordul proprietarului pentru încheiere contract cu chiriasul
Declaratie asumare debit persoana fizica
Declaratie asumare index persoana fizica pentru contractele ce se încheie pe contor de branșament
Declaratie asumare index persoana fizice pentru contractele ce se încheie în pausal
Declaratie persoana fizica pentru stabilire canal in pausal – canalizare foraj
Declaratie persoana fizica pentru stabilire consum in pausal
Cerere pentru modificare/completare contract
Cerere reziliere contract cu preluare
Cerere reziliere contract cu deconectare
Formulare specifice contractării cu utilizatori persoane juridice:
Cerere de contractare persoana juridica
Acord – angajament proprietar pentru încheiere contract cu chiriasul
Acord coproprietar pentru încheiere contract
Declaratie asumare debit persoana juridica
Declaratie asumare index persoana juridica
Declaratie persoana juridica pentru stabilire consum in pausal
Declaratie privind suprafetele – canalizare ape meteorice
Cerere pentru modificare/completare contract
Cerere reziliere contract cu preluare
Formulare specifice contractării cu utilizatori asociatii de proprietari:
Cerere de contractare Asociatie de Proprietari
Cerere de contractare condominium prin titular de contract(in cazul condominiilor pana la constituirea asociatiilor de proprietari)
Acordul coproprietar pentru încheiere contract cu titular desemnat
Declaratie asumare index Asociatie de Proprietari (Pausal)
Declaratie asumare index Asociatie de Proprietari (Contor)
Cerere pentru modificare/completare contract
Cerere reziliere contract cu preluare
Cerere reziliere contract cu deconectare
Model Imputernicire
Formularele completate, semnate si scanate in format PDF, însoțite de documentele și înscrisurile specificate in cuprinsul cererii, se comunică la adresa de e-mail: in vederea perfectării contractului.
Pentru informatii suplimentare vă stăm la dispoziție la numărul de telefon: 0257 270 849 interior 153/225/226/227 – Biroul Juridic Contracte – Compartiment Contracte.