Verificare contoare
Contoarele de branșament sunt verificate, conform legislației în domeniu, o dată la 7 ani. Verificarea este efectuată de angajații Companiei și este gratuită, în acest caz, pentru utilizatori. Verificare metrologică a contorului de apă la solicitarea utilizatorului. Procedura este foarte simplă.
Utilizatorii se adresează Biroului Relații Clienți Contracte, fie telefonic la numărul 0257/270843 int. 5 sau 6, fie la adresa de email : clienti[at]caarad.ro.
Se încheie apoi un contract de prestări servicii – verificare metrologică.
Verificarea la cerere se face în zilele de joi, în Laboratorul autorizat al Companiei, în prezenţa reprezentantului Serviciului Județean de Metrologie Legală.
- În cazul în care contorul este declarat admis ( adică înregistrează corect consumul) utilizatorii vor plăti verificarea* și consumul contestat.
- În cazul în care contorul este declarat respins ( nu înregistrează corect consumul ) utilizatorii nu vor plăti verificarea iar consumul contestat se va recalcula.
*tarifele sunt cuprinse în contractul de prestări servicii – verificare metrologică sau pot fi consultate pe site-ul Companiei- secțiunea Tarife