Caută

Informații clienți

Informații clienți

Compania de Apă Arad, pentru încasarea contravalorii serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, emite lunar facturi pe baza consumului înregistrat de contorul de branșament. Termenul scadent al facturii este de 15 zile de la data emiterii, potrivit legislației în vigoare. Neachitarea facturii în termen de 45 de zile de la data emiterii are drept consecință perceperea de penalități de întârziere în  procent de 0.02% pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de după împlinirea termenului de  scadență a facturii.

Factura de apă și de canalizare se poate achita online, pe pagina de internet a Companiei, www.caarad.ro – Plată direct factură sau accesând:  https://pay.caarad.ro

Plata facturii se poate face :

  • La toate magazinele partenere PAY POINT și Un Doi Centru de plăți
  • Numerar și card : la toate casieriile Companiei, din municipiu si judet, BCR
  • ATM – BCR
  • La aparatele bancare multifuncționale: BCR și Banca Transilvania
  • Internet Banking : BCR, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank
  • Direct debit: pentru clienții care au cont bancar deschis la CEC Bank
  • Ordin de plată: în conturile deschise la BCR, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Cooperatistă Mureșul, Trezorerie

Utilizatorii pot să primească factura și prin e-mail în măsura în care formulează o solicitare în acest sens la adresa info.factura[at]caarad.ro care trebuie  să conțină minim următoarele informații:

  • numele utilizatorului
  • codul de abonat
  • adresa de e-mail a utilizatorului (o dată cu trimiterea acestui e-mail, utilizatorii  își exprimă acordul ca adresa lor de e-mail să poată fi folosită de Compania de Apă Arad pentru a le transmite în format electronic factura)

 Stabilirea consumului facturat

Citirea contoarelor se face de către reprezentanții Companiei de Apă Arad,  cel putin o dată la două luni, utilizatorii  fiind obligați să permită accesul liber şi necondiţionat al reprezentantului Companiei pentru  citirea contorului de branșament atunci când acesta este amplasat în proprietatea privată a utilizatorului. Citirea contorului se va efectua în intervale de timp prestabilite si aduse la cunoștința utilizatorilor prin orice mijloc de comunicare.

În luna în care nu se efectuează citirea contorului de branșament, se va factura un consum estimat, reprezentând media pe ultimele 12 luni a consumului facturat utilizatorului.
Pentru a se evita facturarea unui consum estimat, utilizatorii au la dispoziție posibilitatea autocitirii prin  transmiterea index-ul contorului de branșament, conform mențiunilor de pe factura emisă de Companie.

Indexul se poate transmite în perioada menționată pe factură, la numerele de telefon:   0257/270843, 0257/270853 și 0257/708555 (interior 5 și 6), prin e-mail la adresa: clienti[at]caarad.ro, sau prin accesarea paginii de internet a Companiei, la secțiunea Utile – Transmitere index.  

Avize

Contractare

Furnizarea/prestarea serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare pentru utilizatori se realizează numai pe bază de contract încheiat între aceștia și Compania de Apă Arad SA.

Mai jos gasiti lista documentelor necesare pentru încheierea contractului de Furnizare/prestare servicii apă – canal:

Formulare obligatorii la contractare pentru orice tip de solicitant:

Formulare specifice contractării cu utilizatori persoane fizice:

Cerere de contractare persoană fizică

Cerere preluare contract de la utilizator decedat

Cerere de preluare contract de la utilizator divorțat

Acordul proprietarului pentru încheiere contract cu chiriasul

Declaratie asumare debit persoana fizica

Declaratie asumare index persoana fizica pentru contractele ce se încheie pe contor de branșament

Declaratie asumare index persoana fizice pentru contractele ce se încheie în pausal

Declaratie persoana fizica pentru stabilire canal in pausal – canalizare foraj

Declaratie persoana fizica pentru stabilire consum in pausal

Cerere pentru modificare/completare contract

Cerere reziliere contract cu preluare

Cerere reziliere contract cu deconectare

Model Imputernicire

Formulare specifice contractării cu utilizatori persoane juridice:

Cerere de contractare persoana juridica

Acord – angajament proprietar pentru încheiere contract cu chiriasul

Acord coproprietar pentru încheiere contract

Declaratie asumare debit persoana juridica

Declaratie asumare index persoana juridica

Declaratie persoana juridica pentru stabilire consum in pausal

Declaratie privind suprafetele – canalizare ape meteorice

Cerere pentru modificare/completare contract

Cerere reziliere contract cu preluare

Cerere reziliere contract cu deconectare

Model Imputernicire

Formulare specifice contractării cu utilizatori asociatii de proprietari:

Cerere de contractare Asociatie de Proprietari

Cerere de contractare condominium prin titular de contract(in cazul condominiilor pana la constituirea asociatiilor de proprietari)

Acordul coproprietar pentru încheiere contract cu titular desemnat

Declaratie asumare index Asociatie de Proprietari (Pausal)

Declaratie asumare index Asociatie de Proprietari (Contor)

Cerere pentru modificare/completare contract

Cerere reziliere contract cu preluare

Cerere reziliere contract cu deconectare

Model Imputernicire

Formularele completate, semnate si scanate in format PDF, însoțite de documentele și înscrisurile specificate in cuprinsul cererii, se comunică la adresa de e-mail: in vederea perfectării contractului.

Pentru informatii suplimentare vă stăm la dispoziție la numărul de telefon: 0257 270 849 interior 153/225/226/227 – Biroul Juridic Contracte – Compartiment Contracte.

Cerere Intrerupere temporară serviciu alimentare cu apă/canalizare

Cerere reluare serviciul de alimentare cu apă și/sau canalizare

Contract de Furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare

Acord de preluare

Lege 544/2001

Alte servicii

GDPR Informare prelucrare date cu caracter personal