Caută
Caută

Informații clienți

Informații clienți

Modalități de plată a facturii

Compania de Apă Arad, pentru încasarea contravalorii serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, emite lunar facturi pe baza consumului înregistrat de contorul de branșament. Termenul scadent al facturii este de 15 zile de la data emiterii, potrivit legislației în vigoare. Neachitarea facturii în termen de 45 de zile de la data emiterii are drept consecință perceperea de penalități de întârziere în  procent de 0.02% pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de după împlinirea termenului de  scadență a facturii.

Factura de apă și de canalizare se poate achita online!

Sau direct:

  • La toate magazinele partenere PAY POINT și Un Doi Centru de plăți
  • Numerar și card : la toate casieriile Companiei, din municipiu si judet, BCR
  • ATM – BCR
  • La aparatele bancare multifuncționale: BCR și Banca Transilvania
  • Internet Banking : BCR, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank
  • Direct debit: pentru clienții care au cont bancar deschis la CEC Bank
  • Ordin de plată: în conturile deschise la BCR, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Cooperatistă Mureșul, Trezorerie

Factura digitală

Utilizatorii pot să primească factura și prin e-mail în măsura în care formulează o solicitare în acest sens la: adresa  care trebuie  să conțină minim următoarele informații:

  • numele utilizatorului
  • codul de abonat
  • adresa de e-mail a utilizatorului (o dată cu trimiterea acestui e-mail, utilizatorii  își exprimă acordul ca adresa lor de e-mail să poată fi folosită de Compania de Apă Arad pentru a le transmite în format electronic factura)

Citirea Contoarelor

Citirea contoarelor se face de către reprezentanții Companiei de Apă Arad,  cel putin o dată la două luni, utilizatorii  fiind obligați să permită accesul liber şi necondiţionat al reprezentantului Companiei pentru  citirea contorului de branșament atunci când acesta este amplasat în proprietatea privată a utilizatorului. Citirea contorului se va efectua în intervale de timp prestabilite si aduse la cunoștința utilizatorilor prin orice mijloc de comunicare.

Citirea Contoarelor

Stabilirea consumului facturat

În luna în care nu se efectuează citirea contorului de branșament, se va factura un consum estimat, reprezentând media pe ultimele 12 luni a consumului facturat utilizatorului.

Pentru a se evita facturarea unui consum estimat, utilizatorii au la dispoziție posibilitatea autocitirii prin transmiterea index-ul contorului de branșament, conform mențiunilor de pe factura emisă de Companie.

Indexul se poate transmite în perioada menționată pe factură, la numerele de telefon:   0257/270843, 0257/270853 și 0257/708555 (interior 5 și 6), prin e-mail la adresa:  sau cu formularul de mai jos:

Pentru lista formularelor cu avize, cereri si contractare accesați:

Sari la conținut