Conform prevederilor art. 31, alin. 1 din Legea 241/ 2006 a Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare, cu modificările și completările ulterioare: furnizarea/ prestarea serviciului de alimentare cu apă și de canalizare se realizează doar pe bază de contract.
Acte necesare încheierii contractului:
- Act de proprietate asupra imobilului (contract de vânzare-cumpărare sau extras CF sau contract de donație sau certificat de moștenitor sau Adeverință de la Primărie etc)
- Act de identitate al proprietarului imobilului
- Împuternicire de mână din partea proprietarului, în cazul în care altcineva semnează contractul în numele acestuia
Pentru încheierea unui contract, vă rugăm să completați Formularul – Solicitare încheiere contract persoane fizice, documentele următoare se vor lista și semna, urmând a se încărca în cadrul Formularului Solicitare încheiere contract pentru a fi transmise către Compania de Apă Arad SA.
Contract de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare
Anexa GDPR- Informare și acord date suplimentare
Acord proprietar pentru încheierea contractului cu chiriașul – dacă sunteți chiriaș sau comodatar
Declarație asumare index
Declarație asumare debit – dacă la locul de consum există debite
În cazul în care nu dețineți acte de proprietate, vă rugăm să completați Declarația lipsă acte proprietate
Acte necesare încheierii contractului:
- Cod unic de înregistrare (CUI)
- Act proprietate imobil (extras CF sau contract de vânzare-cumpărare sau Adeverință Primărie etc)
- Carte de identitate administrator
- Certificat constatator general emis de Registrul Comerțului
Pentru persoanele juridice care au doar folosința imobilului, pe lângă actele de mai sus sunt necesare și următoarele:
- Act folosință imobil (contract închiriere sau contract de comodat)
- Acord proprietar pentru încheierea contractului cu chiriașul
Important! În cazul în care solicitantul are doar dreptul de folosință al imobilului, și proprietarul trebuie să dețină contract valabil încheiat.
Pentru încheierea unui contract, vă rugăm să completați Formularul – Solicitare incheiere contract persoane juridice, documentele următoare se vor lista și semna, urmând a se încărca în cadrul Formularului Solicitare încheiere contract pentru a fi transmise către Compania de Apă Arad SA.
Contract de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare
Anexa GDPR- Informare și acord date suplimentare
Declarație suprafețe canalizare pluvială
Acord proprietar pentru încheierea contractului cu chiriașul – dacă aveți doar folosința imobilului
Declarație asumare index
Declarație asumare debit – dacă la locul de consum există debite
Atenție! Anterior încheierii contractului de furnizare/ prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare este necesară solicitarea unui Acord de preluare apă uzată. În acest sens, vă rugăm să consultați secțiunea Servicii – Acord de preluare apă uzată.
Acte necesare încheierii contractului:
- Certificat de înregistrare fiscală
- Carte de identitate președinte
Pentru încheierea unui contract, vă rugăm să completați Formularul – Solicitare încheiere contract Asociații proprietari/chiriași,documentele următoare se vor lista și semna, urmând a se încărca în cadrul Formularului Solicitare încheiere contract pentru a fi transmise către Compania de Apă Arad SA.
Contract de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare
Anexa GDPR- Informare și acord date suplimentare
Acord proprietar pentru încheierea contractului cu chiriașul – dacă aveți doar folosința imobilului
Declarație asumare index
Declarație asumare debit – dacă la locul de consum există debite
Acord locatari desemnare reprezentant – în cazul condominiilor unde locatarii nu s-au constituit în Asociații de proprietari
Notă : Contractul nu se completează de către utilizator, se semnează doar, de la pagina 11 la pagina 15.
Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta la tel : 0257/270843, 0257/270853, 0257/708555