Compania de Apă Arad, pentru încasarea contravalorii serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, emite lunar facturi pe baza consumului înregistrat de contorul de branșament. Termenul scadent al facturii este de 15 zile de la data emiterii, potrivit legislației în vigoare. Neachitarea facturii în termen de 45 de zile de la data emiterii are drept consecință perceperea de penalități de întârziere în procent de 0.02% pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de după împlinirea termenului de scadență a facturii.
Factura de apă și de canalizare se poate achita online, pe pagina de internet a Companiei, www.caarad.ro – Plată direct factură sau accesând: https://pay.caarad.ro
Plata facturii se poate face :
- La toate magazinele partenere PAY POINT și Un Doi Centru de plăți
- Numerar și card : la toate casieriile Companiei, din municipiu si judet, BCR
- ATM – BCR
- La aparatele bancare multifuncționale: BCR și Banca Transilvania
- Internet Banking : BCR, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank
- Direct debit: pentru clienții care au cont bancar deschis la CEC Bank
- Ordin de plată: în conturile deschise la BCR, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Cooperatistă Mureșul, Trezorerie
Utilizatorii pot să primească factura și prin e-mail în măsura în care formulează o solicitare în acest sens la adresa info.factura[at]caarad.ro care trebuie să conțină minim următoarele informații:
- numele utilizatorului
- codul de abonat
- adresa de e-mail a utilizatorului (o dată cu trimiterea acestui e-mail, utilizatorii își exprimă acordul ca adresa lor de e-mail să poată fi folosită de Compania de Apă Arad pentru a le transmite în format electronic factura)
Stabilirea consumului facturat
Citirea contoarelor se face de către reprezentanții Companiei de Apă Arad, cel putin o dată la două luni, utilizatorii fiind obligați să permită accesul liber şi necondiţionat al reprezentantului Companiei pentru citirea contorului de branșament atunci când acesta este amplasat în proprietatea privată a utilizatorului. Citirea contorului se va efectua în intervale de timp prestabilite si aduse la cunoștința utilizatorilor prin orice mijloc de comunicare.
În luna în care nu se efectuează citirea contorului de branșament, se va factura un consum estimat, reprezentând media pe ultimele 12 luni a consumului facturat utilizatorului.
Pentru a se evita facturarea unui consum estimat, utilizatorii au la dispoziție posibilitatea autocitirii prin transmiterea index-ul contorului de branșament, conform mențiunilor de pe factura emisă de Companie.
Indexul se poate transmite în perioada menționată pe factură, la numerele de telefon: 0257/270843, 0257/270853 și 0257/708555 (interior 5 și 6), prin e-mail la adresa: clienti[at]caarad.ro, sau prin accesarea paginii de internet a Companiei, la secțiunea Utile – Transmitere index.
Avize
Contractare
Furnizarea/prestarea serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare pentru utilizatori se realizează numai pe bază de contract încheiat între aceștia și Compania de Apă Arad SA.
Mai jos gasiti lista documentelor necesare pentru încheierea contractului de Furnizare/prestare servicii apă – canal:
Formulare obligatorii la contractare pentru orice tip de solicitant:
Formulare specifice contractării cu utilizatori persoane fizice:
Cerere de contractare persoană fizică
Cerere preluare contract de la utilizator decedat
Cerere de preluare contract de la utilizator divorțat
Acordul proprietarului pentru încheiere contract cu chiriasul
Declaratie asumare debit persoana fizica
Declaratie asumare index persoana fizica pentru contractele ce se încheie pe contor de branșament
Declaratie asumare index persoana fizice pentru contractele ce se încheie în pausal
Declaratie persoana fizica pentru stabilire canal in pausal – canalizare foraj
Declaratie persoana fizica pentru stabilire consum in pausal
Cerere pentru modificare/completare contract
Cerere reziliere contract cu preluare
Cerere reziliere contract cu deconectare
Formulare specifice contractării cu utilizatori persoane juridice:
Cerere de contractare persoana juridica
Acord – angajament proprietar pentru încheiere contract cu chiriasul
Acord coproprietar pentru încheiere contract
Declaratie asumare debit persoana juridica
Declaratie asumare index persoana juridica
Declaratie persoana juridica pentru stabilire consum in pausal
Declaratie privind suprafetele – canalizare ape meteorice
Cerere pentru modificare/completare contract
Cerere reziliere contract cu preluare
Formulare specifice contractării cu utilizatori asociatii de proprietari:
Cerere de contractare Asociatie de Proprietari
Cerere de contractare condominium prin titular de contract(in cazul condominiilor pana la constituirea asociatiilor de proprietari)
Acordul coproprietar pentru încheiere contract cu titular desemnat
Declaratie asumare index Asociatie de Proprietari (Pausal)
Declaratie asumare index Asociatie de Proprietari (Contor)
Cerere pentru modificare/completare contract
Cerere reziliere contract cu preluare
Cerere reziliere contract cu deconectare
Model Imputernicire
Formularele completate, semnate si scanate in format PDF, însoțite de documentele și înscrisurile specificate in cuprinsul cererii, se comunică la adresa de e-mail: in vederea perfectării contractului.
Pentru informatii suplimentare vă stăm la dispoziție la numărul de telefon: 0257 270 849 interior 153/225/226/227 – Biroul Juridic Contracte – Compartiment Contracte.