Compania de Apă Arad anunță că, în contextul prevenirii contactării și răspândirii virusului SARS-cov2, pe perioada stării de alertă accesul abonaților în incinta sediului Companiei, în Uzina de Apă și în Stația de Epurare este restricționat total.
Accesul utilizatorilor este permis doar pentru plata facturilor la casierii, fiind restricționat la o singură persoană / ghișeu și în timp limitat (15 minute).
Biroul Administrare Clienți si Biroul Contracte se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă acestea vor fi trimise electronic, prin email, la următarele adrese :
( documentații branșamente apă/ racorduri canal)
( încheiere/ probleme legate de contracte de furnizare apă )
Telefonic există posibilitatea de contact la numarul: 0257/270843, interior 5 sau 6 – Biroul Administrare Clienți sau interior 7 – Biroul Contracte.
Plata facturii se poate face :
- La toate magazinele partenere PAY POINT și Un Doi Centru de plăți
- Numerar și card : BCR și Banca Cooperatistă Mureșul
- ATM – BCR
- La aparatele bancare multifuncționale: BCR și Banca Transilvania
- Internet Banking : BCR, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank
- Direct debit: pentru clienții care au cont bancar deschis la CEC Bank
- Ordin de plată: în conturile deschise la BCR, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Cooperatistă Mureșul, Trezorerie
Clienții pot opta pentru primirea facturii pe e-mail. Astfel, trebuie să trimită un e-mail la adresa : , care să conțină numele și prenumele, codul de client și adresa de e-mail a abonatului (prin trimiterea acestui e-mail, abonații își exprimă acordul ca adresa lor de e-mail să poată fi folosită de Compania de Apă Arad pentru a le transmite în format electronic factura)
Angajații CAA sunt la dispoziție si la numerele de telefon de la Dispecerate:
- 0257/ 234883 Dispecerat Apă, Muncipiul Arad
- 0372/782686 Dispecerat Apă, Județul Arad
- 0257/ 281373 Dispecerat Canal, Municipiu și Județ
Vă mulțumim pentru înțelegere!